آبله مرغان و بیماری زونا Things To Know Before You Buy

Wiki Article

تور روسیه با پایین ترین قیمت رو از دست نده«پرداخت اقساطی»

ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن (که علت آن می‌تواند پیری، بعضی از بیماری‌ها و یا کاهش توانایی بدن در غیر فعال نگه داشتن ویروس عامل آبله مرغان به خاطر مصرف بعضی از داروها باشد.)

داده‌های گزارش شرح می‌دهند که اگر آتش‌بس برقرار نشود و کمک‌های امدادی به نوار غزه سرازیر نشود، قحطی چگونه ممکن است در هشت هفته آینده رخ دهد.

این بیماری در افراد بالای ۵۰ سال رایج است و بیشتر نیم تنه بالایی از بدن را به خود درگیر می‌کند.

با توجه به درگیری اعصاب در زونا ممکن است سبب درد و همچین حالتی بشود

از مشکلات دیگر افراد مبتلا به زونا، باقی‌ماندن جای زخم است. ممکن است، فرد در طول مدت بیماری به دلیل کلافگی از شدت التهابات و سوزش، مدام تاول را بخاراند.

زونا به احتمال کم باعث بروز عوارض در خود فرد می‌شود، اما هنوز هم می‌تواند ناخوشایند و دردناک باشد. توصیه می‌شود فرد در صورت بروز ورم و تاول در دوران حاملگی، فوراً به پزشک مراجعه کند.

به این دلیل است که سیستم ایمنی افراد مسن بیشتر در معرض خطر یا ضعیف شدن است.

× صفحه اصلی داروهای ژنریک تک نسخه ای مشاوره دارویی مناقصات سازمان ها اخبار دارویی درباره ما مقالات درخواست همکاری ☰

اشخاص با سابقه ابتلا به بیماری آبله مرغان در دوران کودکی

پس از ماه‌ها بیماری زونا کی خوب میشه هشدار، یک گزارش تازه مورد تایید سازمان ملل با ارائه شواهد آماری محکم نشان داده که فاجعه انسانی در غزه به یک قحطی انسان‌ساخته تبدیل می‌شود.

کشیدن دستمال پارچه‌ای خیس روی تاول‌ها باعث تسکین می‌شود. بدیهی است در این شرایط باید حوله و لباس‌های خود را از دسترس دیگر افراد دور نگه دارید زیرا ترشحات داخل تاول‌ها می تواند باعث انتقال بیماری به فرد دیگر شود.

● اولین علائم زونا معمولاً درد و سوزش است. درد معمولاً در یک سمت بدن و در امتداد ناحیه خاصی از پوست به نام درماتوم است و اغلب بثورات قرمز به همراه دارد.

○ عفونت‌های باکتریایی پوست می‌توانند به راحتی از تاول‌های باز ایجاد شوند و می‌توانند شدید باشند.

Report this wiki page